realita-muzika-fakty

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Nemiluješ ma? Nedám ti deti..

prepáčte.. veľa na mňa dolieha,tak ventilujem..
Premýšľam nad tým, čo sa to s nami ľuďmi deje..
Aká to doba, aký čas..
Desí ma to..

Jeden sa nevie zaťať a vzdať sa istých vecí pre svoju rodinu.
Iný sa pre svoju rodinu rozhodne urobiť všetko aj za cenu toho,že cestuje ďaleko od nej.
Tretí dá prednosť chvíľkovému šťastiu v náruči poblaznenej láskou.

Čo sa to s ľuďmi deje?..

Stretnete toho druhého. Predpokladám,že sa milujete,keď sa rozhodnete spolu žiť
a mať spolu deti.. Po čase sa to zmení. Nikto nevie prečo,ale zmení..
Tie isté ústa,čo kedysi šepkali slová lásky, šepcú niečo iné..
Tá istá ruka,čo kedysi hladila, odrazu možno aj udrie..

A vaše deti?.. Záleží na nich? Ako veľmi?

Mnohokrát mám dojem,že deti sú len nejakými okovami.
Že deti držia dvoch pohromade,aj keď to tí dvaja nechcú..

Chudáci také deti..

Manželstvo už stratilo svoj status..
Manželstvo by sa malo udeľovať po určitých rokoch spolužitia a postupne.. Po piatich rokoch prvé právo.. a potom každým rokom viac a viac.. :)
Aby nebolo len výsmechom.. a iróniou..

Rozvádzajúci sa pár..
Obaja milujú svoje deti.. No nemilujú už seba navzájom..

Rozvádzajú sa..
A deti?.. Nezáleži predsa  na ich pocitoch. Podstatné nech pre nich je, že sa ich rodičia nemilujú a nechcú spolu žiť.
Nezáleži ani na tom,že oni milujú oboch rodičoch. Pramálo na tom záleží,pretože každý z nás je tak trošku egoista..
A aby toho nebolo málo, deti sa stavajú zbraňou.. A trestom..

Nemiluješ ma? Nedám ti deti!!!

Vraždila by som za toto.. Za každé rozvodové konanie,kde sa muž so ženou vzorne starajú o deti,len k sebe už majú daleko. Jeden z nich povie dosť a ten druhý povie: "fajn.. nedám ti deti." Začína obrovský kolotoč súdných zázkazov a príkazov.. Budeš mať deti vtedy a vtedy a vtedy.. Čísla v kalendári a časovky..  "A keď sa omeškáš, tak ich viac neuvidiš!" Ďalšia výstraha podčiarkujúc zúfalstvo.

Vraždila by som za to..

Ako keby sa nestačilo spýtať detí.. Chceš ísť dnes k otcovi? Môžeš.. Alebo chceš byť s mamou? Aj to môžeš.. Čokolvek môžeš, čo momentálne potrebuješ. Pretože si moje dieťa a mne záleži na tom,aby si bolo šťastné. Aj za týchto okolností.. Ťažké?..

Ak muž nie je alkoholik a násilník, vôbec to nie je ťažké.. Ak žena sa o deti stará a miluje ich.. je to samozrejmosť.. A toto celé je pochopiteľnejšie ako veta: "Plať výživné, ale deti ti nedám a ani ti nepovolím vídať ich!"..

Pretože si úprimne myslím,že táto veta urobí nešťastnou otca detí, matku detí.. a v neposlednom rade aj samotné deti..

Ale.. každý z nás je tak trošku egoista..

RMF | stály odkaz

Komentáre

  1. trošku?
    publikované: 09.06.2009 06:59:06 | autor: Petula (e-mail, web, autorizovaný)
  2. niektorí viac.. niektorí menej..
    všetci minimálne trošku..

    som sa nechcela týmto nikoho dotknúť..
    publikované: 09.06.2009 07:02:13 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  3. Elli, k odcudzeniu manželov, rodičov detí, dochádza
    postupne.
    Z rôznych príčin. Aj tých najbizardnejších.Máš pravdu, že medzi hlavné inštrumenty odcudzenia a škrípotu v rodine patrí egoizmus. Ženieme sa za kadečím.Dovolíme, aby nás naše ego a snaha o niečo celkom pohltila.
    Začne zúfale neostávať času na blízkych.
    Ideálny je manžel nežiarlivý dôchodca, ktorý sa vyblbne s detičkami, mamina zatiaľ manažuje, príjemne unavená sa vráti do jaskyne, stručne vyrozpráva aký mala deň, niečo pripravené zobne, skukne telku, potom troška zhovievavého manželského sexu a búvinať, lebo zajtra je ťažký deň. Prezentácia nového projektu a tak. A dva razy do roka dovolenka. Samozrejme s deťmi.Jóó, to by bolo fajnové.
    publikované: 09.06.2009 07:15:30 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  4. nezdieľam tvoj nazor Miťo..
    v tom zbytku.. to o tom egoizme.. to je presne tak.. :))
    publikované: 09.06.2009 07:19:07 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  5. Niekedy sa dieta rozhodnu mat aj ti, co uz su davno odcudzeni
    asi by si sa cudovala, kolko takych manzelstiev je, Ellie...Spravit si dieta, aj ked maju k sebe daleko, nespokojni so sexom, nespokojni s prezivanim manzelskeho zivota, ale myslia si, ze dietatom vyriesia vsetko aj keby mali zit so zatatymi zubami do konca zivota..O com toto je? Velmi podcenujeme deti, ked si myslime, ze nepoznaju, ze medzi rodicmi vladne len chlad...Deti su velmi mudre a vnimave....A kazdy je chudak, kto neumozni detom sa stretavat so svojim rodicom po rozvode podla chuti a potreby...Zas na druhej strane by si sa cudovala, ako niektori rodicia malo vyuzivaju, ze maju s detmi neobmedzeny kontakt...Az na zaplakanie...
    publikované: 09.06.2009 08:12:14 | autor: Gracia (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. viem.. viem Gracia.. mnohokrát ide len o boj..
    o potrestanie toho druhého.. pak príde vychladnutie a matka,ktorá silou mocou vybojovala svoje deti by bola rada chvílku bez nich,aby si oddýchla.. a otec,ktorý dostal právo neobmedzeneho styku ma odrazu vela prace a malo času..

    deti poslúžili ako zbran.. ako zbran zlyhali.. rodičia sa pobili.. a po bitke zbrane strácajú svoju úlohu..

    ešte že ich minimálne jeden z nich miluje.. VERME..
    publikované: 09.06.2009 08:36:09 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  7. Svet podľa (vraždiacej) MissEllie
    by bol tak čarovne jednoduchý a harmonický...
    Stvoriteľ to zjavne nezvládol.
    publikované: 09.06.2009 09:25:15 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  8. keby bol svet podla ell.. nebola by ell vraždiacou..
    Stvoritel to zvládol bravúrne..len mi ludia sme to posrali..
    publikované: 09.06.2009 09:38:24 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  9. MissEllie, nemôže byť zádrheľ
    aj v tom, že (nielen) MissEllie miluje vtedy, keď ide všetko podľa jej predstáv, a vraždí, keď nie?
    Jedna (krajná) možnosť je toľko (ideálnych) svetov, koľko je ľudí, a druhá je jediný (reálny) svet, ktorý je ich prienikom.
    publikované: 09.06.2009 09:48:08 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  10. Na tom, že Stvoriteľ to nezvládol
    predbežne trvám. Ak si (aj) MissEllie myslí, že svet by mohol/mal byť lepší, vari ho taký mohol/mal stvoriť aj Všemohúci. Čože je to za dokonalé dielo, keď ho môžu pos.ať obyčajní smrteľníci?
    publikované: 09.06.2009 09:57:58 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  11. ell sa snaží stvoritelovo dielo robiť lepšíem..
    ak to nejde inak,tak aj takýmto vypísaním sa..

    a áno..dielo je dokonale.. a neposrali ho občajní smrteľníci.. posrali ho ludia..jeho dielo.. a jeho dar.. ich slobodná vôľa..
    publikované: 09.06.2009 09:59:48 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  12. Hmm, tak takto
    Nuž ja to vidím takto. Stretnú sa dvaja protikladne sa priťahujúci ľudia. Nehľadajú to pekné každodenné, ale niečo fakt výstredné a výnimočné, lebo veď kto by sa chcel nudiť celý život niečím bežným opakujúcim sa? A potom, čo by povedali priatelia? Nuž tak sa po krátkej - zdôrazňujem krátkej, známosti vezmú. Z lásky. K deťom. Počatým. A nastáva cirkus okolo spolužitia. A potom okolo toho malého človiečika.A existenčné problémy alebo naopak od dobroty kaviár aj na raňajky.A dravá sexy žienka sa postupne mení na štekavého upíra. Zbožňovaný prechádza hroznou mutáciou na bezcitného otupeného ministra financií. Ona chce porozumenie a objatie. On chce ocenenie svojej snahy a sex. Obaja frustrovaní hodnotia, že takto to ďalej nejde a pre dobro toho malého (prípadne viacerých) aby neodkukal takéto hrozné správanie sa rozhodnú rozviesť. Lenže ouuuha!!! Z detí vyrastajú zbabelci neschopní prevziať zodpovednosť za svoje konanie a vo vzťahoch škoda hovoriť, veď aj naši sa rozviedli, tak načo si komplikovať život, áno láska si dobrá v posteli, vieš ale ja už mám inú... Nestojí teda zato sa trochu zastaviť, nastaviť sám sebe zrkadlo a úprimne sa spýtať, či by som chcel(a) takého partnera akým som teraz ja? a pozrieť sa cudzími očami na partnera a uvedomiť si, čo všetko pre nás robí? Opýtajte sa detí, čo by na Vás zmenili. Povedia Vám, že nemáte po sebe kričať ani sa hádať. Každá kríza posúva vzťah ďalej a kríza je preto kríza, lebo je hrozná, ale má východisko. Po búrke vždy svieti slnko :-)
    publikované: 09.06.2009 10:08:22 | autor: sonyqs (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. sony.. bravúrne napísane..
    klobuk dolu.. takto nejako to vidim aj ja...))
    publikované: 09.06.2009 10:10:03 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  14. Je dielo, ktoré musí MissEllie vylepšovať, dokonalé?
    Nie je náhodou dar, ktorý sa obráti proti obdarovanému, danajský?
    publikované: 09.06.2009 10:10:22 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  15. račan..
    všetci sme dielom jedneho autora.. ale.. ty môžeš meniť mna a ja teba..

    vari to len nechceš poprieť?
    publikované: 09.06.2009 10:11:28 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  16. sonyqs, áno, po búrke vždy svieti slnko.
    Ibaže čas od času svieti na mŕtvy vzťah. To čo opisuješ je len jeden z N scenárov.
    publikované: 09.06.2009 10:14:48 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  17. MissEllie, "meniť" neznamená nutne "zlepšovať".
    publikované: 09.06.2009 10:15:57 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  18. to netvrdím..
    no.. presne o to som sa týmto dnešnym slovom pokusila..

    nevyšlo?
    publikované: 09.06.2009 10:17:05 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  19. To vie len Stvoriteľ.
    publikované: 09.06.2009 10:19:37 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  20. ... no nech je ako je
    (súčasná) MissEllie pokúšajúca sa slovom vylepšiť dokonalé Božie dielo je mi bližšia než (niekdajšia) MissEllie the rehooooooooooooooooooot.
    publikované: 09.06.2009 10:30:39 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  21. Račan.. človek musí niečim prejsť,
    aby dospel do stavu, v ktorom sa momentálne nachádza..
    publikované: 09.06.2009 11:02:34 | autor: ell (e-mail, web, neautorizovaný)
  22. Svätá pravda.
    publikované: 09.06.2009 11:16:33 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  23. no zdá sa, že sa to
    našťastie nedeje zákonite s každým...len recept na šťastnú rodinku asi nie je...hm, deťmi by som svojho muža nevydierala (aspoň dúfam)...bojím sa toho, že by som raz mohla byť natoľko zatrpknutá...
    publikované: 09.06.2009 11:19:16 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  24. Račan.. Dia..
    ale Račan.. pochopíš,ked ma zase prepadne chuť byť bezstarostnou a pochabou?..:))

    Dia.. presne tak.. toto robi z nas momentalne citenie.. zufalstvo..zatrpknutosť.. .. Pozerávam sudnu sieň.. čítam príbehy tých,ktorí sa rozviedli,alebo rozvádzajú.. je to pre mna nepochopitelne..

    ked to hrozilo nam, mylsím rozvod, manžel bol zo mna namraky.. on hladal možnosti,ako prevadzať majetok na rodinu,aby mi nemusel nič dať.. a ja ho odrovnala tym,že ja od neho nič nechcem.. že deti su jeho a budu jeho,aj ked ja prestanem byť jeho zákonitou manželkou..a že ak mu nebude luto,že maju na ranajky, obed a večeru rohlik s bambinom,tak nemusi davať ani na deti nič.. :))

    chvílu na mna zíral s otvorenými ústami a pak povedal,že to by nedovolil..

    a nad týmto nech sa každý zamyslí.. dovolil by tonejaky rodič?..

    ale zase.. nemôžem chcieť od muža desaťtisicove vyživne.. a povoliť mu stretnutie s dieťaťom raz za tri týždne na dve hodinky a aj to cez plot parku.. to dá rozum..
    publikované: 09.06.2009 11:23:47 | autor: ell.. (e-mail, web, neautorizovaný)
  25. niekedy je to nie egoizmus, ale ľahostajnosť
    "Plať výživné, ale deti ti nedám a ani ti nepovolím vídať ich!".. toto je najväčší trest pre deti. Žena si ich neváži ako dar, ale ako svoj majetok, ktorý by najradšej zbavila akýchkoľvek ich požiadaviek a prejavov citu, voči tomu druhému.
    Tieto by som i ja vraždila,

    publikované: 09.06.2009 12:32:39 | autor: vasilisa26 (e-mail, web, neautorizovaný)
  26. súhlas vasilisa.. na plnej čiare..
    publikované: 09.06.2009 14:01:47 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  27. Ell...
    len nezažiť takéto deťotrhanie, je to už číry egoizmus presiaknutý nenávisťou.
    publikované: 09.06.2009 14:02:46 | autor: lasky (e-mail, web, autorizovaný)
  28. a čo keď žena povie
    chceš odísť? ber si ich...obaja vedia, že muž nie je schopný dokonale sa postarať o ne, nech sa snaží ako chce. A tak sa z toho stáva plán v pláne iných plánov. Nevieme si predstaviť ten súd, kým rozhodne. On zostane. A umierajú zvyšky všetkého. Aj to sa stáva.
    publikované: 09.06.2009 15:09:09 | autor: warrior (e-mail, web, neautorizovaný)
  29. nehovor,že nie je schopny..
    a dokonalu opateru nevie dať ani žena..

    a ak dokaže byť matka takato kruta,tak kde je problem.. muž si necha deti..a žene odvetí.. chod..
    publikované: 09.06.2009 15:10:49 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  30. MissEllie, pochopím.
    Len neviem, či to prežijem :-).
    publikované: 09.06.2009 17:30:01 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  31. Vasilisa, to aby sa sem už jeden bál chodiť.
    Každá druhá by tu vraždila...
    publikované: 09.06.2009 17:31:13 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  32. Račan.. aaaaale..
    keď ťa hento nezabilo,tak už musíš byť silnýýýý..:))

    inak..bud dobrý a nemám ťa prečo vraždiť..a verím,že ani vasilisa nie..:))
    publikované: 09.06.2009 17:43:20 | autor: ell.. (e-mail, web, neautorizovaný)
  33. Pri vás jeden nikdy nevie.
    publikované: 09.06.2009 17:50:05 | autor: Racan (e-mail, web, autorizovaný)
  34. Myslím,že ani dvaja nie Račane..:)))
    ale tak.. to sme my ženy..:)))
    publikované: 09.06.2009 17:51:29 | autor: ell.. (e-mail, web, neautorizovaný)
  35. Ellinka
    doba je taká... dospelí za všetkým,a j za výsledkom lásky vidíme iba matériu.. daj, lebo nedám... to je jedno o čo ide... premenili sme si hodnoty.. Ale v konečnom dôsledku si zato môžeme sami.
    Mám v sebe pár myšlienok , aký je vlastne stav dnešnej rodiny... ale zato by som vraždila... a možno by potom slovne zavraždili mňa. Každý chce všetko na nikto nie je ochotný dať všetko...
    publikované: 10.06.2009 08:13:25 | autor: vikina (e-mail, web, autorizovaný)
  36. smutné daň 21. storočia
    krásne si to napísala .Sústavne sa stretám s deťmi, ktoré prichádzajú rozvodom o rodičov. Sú to skutočne traagédie pokiaľ tá rodina fungovala. Znení sa im celý život. Rodič chýba vždy a rozvod dieťatu upiera základné veci. Núti ho stále sa niečomu prispôsobovať rodičovským priamiam aj keď mu to nevyhovuje. Partneri sa navzájom vydierajú deťmi je to hnus.Desila som sa toho aby sa niečo podobné nestalo mojim deťom našťastie nie. Rodina je opora , základ bytiaa dúfam, že to tak zostane. Pekný deň.
    Pôvodne som Ti chcela písať, že si sa na mojom blogu vykecavala s iris ale po prečítaní mi nedalo.
    publikované: 18.06.2009 11:02:21 | autor: yola (e-mail, web, neautorizovaný)
  37. vítaj yola..:))
    kludne mi to napíš.. ja to viem.. prepáč..

    len ma pobavilo,že si ja..a ja som ty.. tak som si ťa tiež šla čitnuť zo zvedavosti..a iris ma ma "vymakla"..:))
    publikované: 18.06.2009 11:07:42 | autor: ell (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014