realita-muzika-fakty

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

..som matkou rozmaznaného,hyperaktívneho decka..

nadväzujúce na "..najradšej by som.."





Bola som tam.
A ľutujem to.
Ten pocit ma zožiera celý deň.
Moje decko je hyperaktívne
a rozmaznané..

a nielen moje..
mali ich tam tridsať.
A keďže sa ich nedalo zvládať,
tak pribrali ešte 20 nových detí.
Už nejdem písať,
že hyperaktívnych.
Možno už robili nejaké skúšky
a podľa toho následný výber.
Neviem.

Jedno je však isté,
bolo ich 30 hyperaktívnych,
ktorí sa nedali zvládnuť..
A tak ich rozdelili.
20 hyperaktívcov chodí na výlety
do vzdialenejšieho okolia mesta.
Vzdialenejším myslím ďalej ako 20km.

Asi chcú uchrániť mesto..
Netuším..

Zvyšní sú s novými deťmi.
Neviem,koľko ich ostalo.
Možno 5..
Ale..tí ostali doma.
To znamená,že nemajú výlet z mesta ďalej,
ako 20 km.

A moje decko si dovolí byť nespokojné.
"Dýchali by sme pre nich,
ruksaky im nosíme,
a oni sú ešte nespokojní.."..
Hm.. pekne povedané,
ale..
Vysvetlite tomu dieťaťu,
keď ste mu sľubovali veľkú zmrzlinu,
že má byť rado,
že vôbec dostalo malú..

Aj keď..Za tie isté peniaze
iní dostanú veľkú.

Čo už..
Som matkou rozmaznaného hyperaktívneho decka.
Ktoré na nešťastie už vie,čo chce..

A ktoré učím,
že sľuby sa majú plniť..

Dnes už vie,
že sa oveľa ľahšie sľubuje..






Životom poučená.. | stály odkaz

Komentáre

  1. poľahky sa mama
    o svojich deťoch dozvie všeličo,...dobrá zmena Témy O_ô
    publikované: 08.07.2008 13:21:30 | autor: Derechura (e-mail, web, autorizovaný)
  2. Nuž, možno by si mala písať viac o deťoch :-))
    je to zaujímavý pohľad...
    publikované: 08.07.2008 13:33:23 | autor: zelenarusalka (e-mail, web, autorizovaný)
  3. Netvrdil by som ze po 20km ture je dieta rozmaznane.
    Radsej hyperaktivne ,ako ziadne ! Po 20 km vylete si zasluzi kazdy velku zmrzlinu iba matka malu .
    publikované: 08.07.2008 13:43:02 | autor: PETER (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. a som nasr..tou mamou..:)))
    dikes..ženičky..:))
    publikované: 08.07.2008 13:43:12 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  5. Peter..to netvrdim ani ja..to tvrdili vychovavatelky..
    ja ako matka rozumiem,že nemôže byť 40detí v jednej skupine..

    ale nerozumiem tomu,že ked jedna skupina ide dnes na Spišský hrad,prečo tam nemôže ist zajtra skupina druhá?..

    a tej zmrzky sa kludne zrieknem..ako matka..:)))
    publikované: 08.07.2008 13:45:16 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  6. A co otec ?
    Autobus odvezie 42 deti ! Deti sa daju rozdelit do dvoch skupin aj na mieste. Otazka je kolko je potrebnych vychovavateliek na jednu skupinu deti ?
    Dalsia otazka je ci v tej druhej skupine nie su deti , ktore zostavaju bez moznosti vyletu koli ich absolutnej nezvladnutelnosti .
    Dalsia otazka ci ten vylet nieje len koli vychovavatelkam aby sa odreagovali ?!
    publikované: 08.07.2008 13:58:37 | autor: PETER (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. Peteer....ja to nechcem riešiť..:)))
    prišlo 20nových detí..O tých nemôžu vedieť,či su zvládnutelne,alebo nie..

    Každá skupina ma dve učitelky..keby boli skupiny dve,učiteliek by bolo 4..:)))

    atd..atd..atd...)))

    skrátka..kto nema chuti,ľahko vykrúti..

    a ja ako matka musím každý deň presviedčať syna,že mu bude tiež tak dobre,ako kamaratovi od susedov..hoc kamarat bude v Poprade v Aquači a náš v Ružbachoch..:)))

    a tak..
    a to ešte dúfam,že mi dnes nepríde s tým,že na neho vychošky zazerali len preto,že som sa bola voči takému konaniu ohradiť..
    publikované: 08.07.2008 14:02:17 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  8. a dodatok..:)))
    vzdialenosť prekonavajú spojovou dopravou..:)))

    v žiadnom prípade pešo..:))

    aj ked..naša skupinka si to z Nižných do Vyšných odkráča..asi 6 km..))))čo už..výlet so vším všudy..:)))
    publikované: 08.07.2008 14:08:42 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  9. Prichod novych deti chce aj zmenu vychovavateliek .
    No ak prislo 20 novych deti tak si asi budu musiet pockat na dalsiu
    moznost vyletu.
    Mozno je problem v tom ze by museli ist tie iste vychovavatelky tam kde uz raz boli !
    publikované: 08.07.2008 14:22:20 | autor: PETER (e-mail, web, neautorizovaný)
  10. Nie...tá prvá skupina ma program iný,ako minulý týžden..
    druhá skupina spolu s mojim synom kopíruju program minulotýždnový..s nejakými maličkymi obmenami..:)))

    a ešte vieš čo mi povedali rano?..že tento program je lepší,lebo je bohatši na vedomostnú stránku..:))))

    synátor zobral rupsak na ramena a bral sa k odchodu..:)))
    nakoniec si to rozmyslel..:)))teda..pomohla som mu rozmyslieť si to,kedže inu možnost nemame..:)))
    publikované: 08.07.2008 14:25:37 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  11. Hlavne ak si zaplatili vsetci rovnaku sumu za pobyt ,maju pravo na
    take iste vyhody (program) ako prva skupina inak si ziadaj spet peniaze. Tak tie deti v druhej skupine su trestane resp. prinucovane nasilu k sekaniu dobroty. Inak si neviem vysvetlit preco je jedna skupina zvyhodnovana oproti druhej. Ak to ma byt vychovna metoda ,tak potom tu pomoze len spojit sa s rodicmi a urobit poriadok.
    Nic neni horsie, ak su deti terorizovane uz v skole.

    publikované: 08.07.2008 15:57:56 | autor: PETER (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. vidiš Peter..presne pre toto som na..:))
    ale už ma viac menej prešlo..aj syna...)))

    len som chcela,aby môj syn vedel,že sa jeho matka za neho postavi,ked vidi,že je na ňom páchaná krivda..

    no zase kvôli ostávajúcim trom dňom nebudem prevracať mesto.:)))ale..vieš ako..mudrejšia budem do budúcna..:)))
    publikované: 08.07.2008 16:29:13 | autor: ellita (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. :-(
    Myslím, že jednoduchšie bude žiadať vysvetlenie od kompetentných a zodpovedných za danú akciu... a ešte ku komentáru : ci ten vylet nieje len koli vychovavatelkam aby sa odreagovali ?!" nedá mi zareagujem...doprajem každému jednému dospelému, či už rodičom je, alebo nie je, aby sa zúčastnili takéhoto výletu... to nie je ako ísť na výlet s vlastnými deťmi, nech by ich bolo zrovna 5... tu má človek skupinu v ktorej každé dieťaťa chce niečo iné... jeden chce nakupovať, ďalšiemu sa nechce chodiť, ostatní chcú ísť úplne iným smerom, ako ide sprievodca... nehovoriac o tom, že lozenie po skalách a nakláňanie sa z okien je životu nebezpečné a to zväčša deti láka...a človek má dve ruky, dve oči, dve nohy... a je zodpovedný za to, že ich všetkých dovedie domov bez ujmy na zdraví... treba si to vyskúšať...
    publikované: 08.07.2008 16:45:28 | autor: snezka (e-mail, web, autorizovaný)
  14. Nasr....ta .......... .
    Ja mam tiez takeho syna ako Ty a aj byvala manzelka je hyperaktivna , takze viem si predstavit co to je za sila.
    Ja som bol tiez ale nejak som sipredcasne vymlatil energiu a teraz mi skor chyba.
    publikované: 08.07.2008 16:58:45 | autor: PETER (e-mail, web, neautorizovaný)
  15. :-)
    Ani náhodou... len ma zaráža tvoja reakcia...ak sa budem chcieť ísť niekam odreagovať, tak pôjdem sama a bez detí... mne deti nevadia, chodím s nimi po táboroch a výletoch... len ma zaráža vynášanie úsudkov....
    publikované: 08.07.2008 17:06:52 | autor: snezka (e-mail, web, autorizovaný)
  16. ~~ ~~ ~~ ~~
    Mylis sa ,ja ludi neodsudzujem. Neni to moja profesia ani zaujem.
    Na hyperaktivite neni nic zleho az na to ze bezny clovek nestiha !
    Ty sama ak nie si hyp. tak Ta tie deti zrujnuju, to by si mala vediet ak nechces skoncit ako vyhoreny pedagog predcasne na inval. dochodku.
    publikované: 08.07.2008 17:20:35 | autor: PETER (e-mail, web, neautorizovaný)
  17. snežka...ak niečo take organizovali,tak mali byť pripravený na všetko..
    neviem,či si čítala všetko..a či je ti to jasne..

    pretože podla mna..ak nezvládam 30detí, neprijmem do tábora ešte dalšich 10..

    a ked ich už vezmem,tak nebudem robiť medzi nimi rozdiely a už vôbec nie také,že jednej skupine ukážem prahu a druhej Velký Meder..obrazne povedané..

    by ma zaujimalo,ako by si sa uspokojila ty na dovolenke v Egypte,keby vás - slovenský autobus - rozdelili na dve polovice a jednu by vodili po pamiatkach a druhú by nechali pri hotelovom bazene..za tú istú sumu..a bez vášho vedomia,či vyjadrenia..

    rozumieš,o čo mi ide?..
    publikované: 08.07.2008 17:46:25 | autor: ellita (e-mail, web, neautorizovaný)
  18. uff..hrubica..od hopovej..:)))
    užite si..:)))))))
    publikované: 08.07.2008 17:55:00 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  19. Peter,
    nic proti hyperaktivite nemám... som sama hyper a zo školstva sa nechystám....a vyhorených pedagógov poznám kopec....žiaľ
    publikované: 08.07.2008 17:58:48 | autor: snezka (e-mail, web, autorizovaný)
  20. ja myslim,že hyperaktivita je len výhovorka..
    skrátka..deti sú žive..akčnejšie,ako starší človek..

    neviem,kde je ta hranica hyperaktivity..ale že moje dieťa radšej hra futbal,ako hrá na pc, to ešte nemusi znamenať hyperaktivitu..

    či sa mylim?..
    publikované: 08.07.2008 18:01:02 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  21. :-)
    Je mi to jasné, prečítala som si to dvakrát...len v tom prípade sa čudujem, že si to nezačala riešiť skôr... ako rodič máš predsa isté práva a organizátor má voči Vám isté záväzky...
    publikované: 08.07.2008 18:02:10 | autor: snezka (e-mail, web, autorizovaný)
  22. kedy skôr snežka?..
    v pondelok rano šiel na tabor pripravený podla programu..o 16tej mi prišiel so zmenou programu..a s celým problémom..skôr,ako ráno by som tam len ťažko niekoho našla..nemysliš?..)))
    publikované: 08.07.2008 18:03:46 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  23. :-)
    deti sú jednoducho nezničiteľné... regenerujú podstatne rýchlejšie ako dospelý človek.... ktorý je po programe pre decká totálne zničený...a deťom nič nie je ...
    publikované: 08.07.2008 18:05:02 | autor: snezka (e-mail, web, autorizovaný)
  24. Peter o 15:57...
    mi hovoril z duše... A navyše nezabúdajme, že tu nejde o školský výlet. Je to prázdninová dobrovoľná navyše platená akcia. To nemá s výchovnými metódami nič spoločné. Chce to len šikovných organizátorov s pedagogickým minimom... A to čo píše Snežka - síce ju chápem - ale to tak celkom neobstojí. Mať na starosti deti nemôže mať predsa niekto kto ich nedokáže zvládnuť. Musia to byť zdatní profesionáli - ak sa chcú zaručiť za bezpečnosť detíl... atď. ale čert nikdy nespí. Môže sa stať všeličo. Lenže človek nemôže vstupovať do tejto "manéže" ako do vopred prehratého zápasu kto z koho --- keď to už tak veľmi veľmi názorne preženiem. A ešte taká drobnosť - je stanovené na koľko detí má byť koľko pedagógov či vychovávateľov. To sú veci, ktoré sa nemôžu len tak mirnix dirnix porušovať...
    publikované: 08.07.2008 18:06:08 | autor: marthabielska (e-mail, web, autorizovaný)
  25. marthi..ale..počet pedagogov je dodržaný..
    20 detí..2 učitelky..dajme tomu,že pohoda..
    tak čo bránilo vziať aj druhú skupinu na prehliadku kaštiela Strážky?..

    napríklad..:)))
    publikované: 08.07.2008 18:07:57 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  26. :-)
    Čítala som pozorne, ale pondelok som asi niekde prehliadla... a čo si riešila dnes? V tábore musí byť predsa niekto, kto to má celé na povel?
    publikované: 08.07.2008 18:08:27 | autor: snezka (e-mail, web, autorizovaný)
  27. na snežka..a sme pri jadre problému..:)))
    to som sa nedozvedela,že kto..
    a to som ani vedieť nechcela..chcela som hlave vedieť,že prečo..:)))

    dozvedela som sa len,že som matkou hyperaktívneho a rozmaznaného decka..:)))

    to aj keby bola pravda,tak by to pedagog rodičovi nemusel takto priamo..

    ved keby bol iný,tak ho zamknem v byte a on by isto celý den presedel pri pc,alebo telke..

    nie je..je akčný..hravý..živý..preto som mu hladala zodpovedajúcu alternatívu trávenia času..

    kde som urobila chybu?..)))
    publikované: 08.07.2008 18:11:07 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  28. ~~ ~~ ~~ ~~
    Hyperaktivita neni vyhovorka ale dusevna porucha !
    publikované: 08.07.2008 18:11:23 | autor: PETER (e-mail, web, neautorizovaný)
  29. ok Peter..to beriem..
    ale..kde je tá hranica medzi normálnym zdravým dieťaťom a hyperaktivitou?..

    vieš to určit?..ja by som si netrufla..:)))
    publikované: 08.07.2008 18:12:56 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  30. Martha,
    1. súhlasím s tým, že je to platená akcia a všetci majú právo absolvovať rovnaký program... ak nie, majú právo na vrátenie peňazí ... niet nad čím meditovať.... 2. chce to len šikovných organizátorov s pedagogickým minimom- sôhlasím s tým, ale v prvom rade treba mať chuť byť s deťmi a robiť s nimi ...a na to pedagogické minimum nepotrebuješ...zväčša vedúcich robia študáci, ktorí to ponímajú takým divným spôsobom... ale organizátor zodpovedá za vedúcich... 3.Čert nikdy nespí .... pravda a prísť medzi deti, či už do triedy, alebo do tábora s tým, že má človek strach, je vopred prehraný boj... 4. Počet vedúcich na počet detí je daný vyhláškou ...
    Súhlasím aj s Petrom, ale ... zarazila ma veta, ktorú som odcitovala....
    publikované: 08.07.2008 18:16:54 | autor: snezka (e-mail, web, autorizovaný)
  31. :-)
    v dnešnej dobe sa za hyperaktívne dieťa považuje pomaly každé dieťa, ktoré nesedí pred počítačom, ale niečo stvára....Na zmluve predsa musíš mať nejaké údaje o organizátorovi.... , veď dieťa musí byť povinne poistené .... nezostáva ti nič iné len pátrať a ozvať sa ...
    publikované: 08.07.2008 18:20:06 | autor: snezka (e-mail, web, autorizovaný)
  32. snežka..tie zvyšne tri dni mi za tú energiu nestoja..
    tú si radšej ušetrím na to,aby som to raz môjmu rozmaznancovi hyperaktívnemu vynahradila..:))))

    momentalne si rozkazal stiahnuť hru,ktorá ma 45 partov..a ja stahujem len 21..)))

    som zvedava,nač mu bude..ked pri pc podla niektorých neobsedi..:))))
    publikované: 08.07.2008 18:22:03 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  33. Pre MissEllie
    Preco za tym hladas svoju chybu. Mozno si prilis narocna , horliva a akcna ako tie deti. Nabuduce to mozes zorganizovat ty a uvidis ze budes riesit rovnake staznosti.
    publikované: 08.07.2008 18:26:55 | autor: PETER (e-mail, web, neautorizovaný)
  34. :-(
    Nesúhlasím s tým, že tie tri dni za to nestoja....
    publikované: 08.07.2008 18:30:24 | autor: snezka (e-mail, web, autorizovaný)
  35. ..)))))..Peter...áno...som..:))
    som akčná pokial ide o spravodlivost..

    keby som vzala na kupko 5 deciek z paneláku, nedokázala by som len 3 kúpiť zmrzku a to len preto,lebo nezvládnem dozrieť na všetky,či si nahodou nezababru tričko..- viem..zlahčene..ale je to len pre ilustráciu..))))

    xxxxxxxxxx

    snežka..som pracujúca žena, žena v domácnosti, matka dvoch deti, žena muža,ktorý je momentálne niekde na juhu Francúzska.. myslíš,že mám toho málo?..:)))

    program,ktorý maju oni,hoc len v blízkom okoli mesta je tiež fasa..a syn sa so situáciou už zmieril..

    ale princip ostal..už ked to chceli takto,nemali im minulý týžden dávať programy na dva týždne a naslubovať deťom to,čo tento týžden nejde splniť..

    na jeden den mu pokazili dobrý pocit z tábora..a ja dúfam,že len na ten jeden dnešný den..:)))
    publikované: 08.07.2008 18:34:19 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  36. Pre MissEllie
    Naco Ti je potrebne urcit hranicu ? Je to dvolezite ?
    Tu hranicu niekto iny urcil tym ze oddelil taketo deti od ostatnych !
    publikované: 08.07.2008 18:34:31 | autor: PETER (e-mail, web, neautorizovaný)
  37. a sme doma..hyperaktivitu diagnostikuje lekár - pediater..
    môj ju v karte nemá..

    tak potom?..fakt len výhovorka?..
    publikované: 08.07.2008 18:35:39 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  38. Pre MissEllie
    Naco Ti je urcenie hranice. Tu hranicu urcil niekto zodpovedny, tym ze dal taketo deti dokopy a oddellil ich od ostatnych.
    publikované: 08.07.2008 18:42:06 | autor: PETER (e-mail, web, neautorizovaný)
  39. ešte raz..Peter..
    prišlo cca 15deti...su v skupine s mojim synom..

    myslíš,že hned na prvý den ich zaradili medzi hypeaktivačov?..nie..delili ich podla zoznamu..Synov kamarát je rovnake kvítko,ako ten môj..ako každy iný..tak..

    tudy cesta nevede..som si ista..))))
    skôr to bude fakt o tých vychovávatelkám..
    tamtým sa chcelo..a týmto sa nechce..)))
    publikované: 08.07.2008 18:44:51 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  40. Pre MissEllie
    Dusevnu nemoc urcuje iny odbornik. Pediater to neni iba ak ma v atestacii aj psychologiu.
    Pedagoogovia to vedia urcit aj od oka, ze by mohlo ist o take dieta a nemusi to mat ani v ZK.
    publikované: 08.07.2008 18:49:11 | autor: PETER (e-mail, web, neautorizovaný)
  41. Peter..aj keby to tak bolo..tak čo?..
    hyperakčňáka vykážu zo zaplatenej dovolenky,ked to niekto odhali?..

    čo sa mi snažíš pošepnut?..

    oni pýtali doklad o infekčnosti..
    o posudku psychiky dieťaťa nebola reč..

    prestávam ti rozumieť..:)))
    publikované: 08.07.2008 18:53:32 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  42. Pre MissEllie
    Paci sa mi aka si zapalena pre spravedlivost. Musis zvlastnej skusenosti vediet ze skolstvo na Slovensku je take ake je . Mozno ze sa tam dostal tvoj syn omylom a mozno je tam len do poctu nie koli tomu ze by bol nezvladnutelnejsi ako iny.
    publikované: 08.07.2008 18:55:30 | autor: PETER (e-mail, web, neautorizovaný)
  43. Pre MissEllie
    Ty sama si pisala ,ze je to pobyt hyper. deti ! Preco by teda mali tvojho syna vykazat z takej dovolenky ?
    publikované: 08.07.2008 19:01:00 | autor: PETER (e-mail, web, neautorizovaný)
  44. viem..a na vlastnej koži poznam nespravodlivosť a krivdu..
    z čias môjho detstva..

    a toto sa mi ťažko nerieši..

    vieš..keby Michal došiel rukou a povedal: "Mami..mame zmenu programuk,ale je to super,lebo budeme mať v lesoparku Indianske hry.."..tak to vôbec neriešim..a v CVC ma ani nevidia. Ale dívať sa na lesknúce sa oči decka som nezvládla..


    niežeby som to nezvládala bežne..)))..ale..spravodlivost..))))
    publikované: 08.07.2008 19:01:28 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  45. nieeeeeeeeeeeee..::)))))
    sme sa nerozumeli..:)))

    nie je to špecificke pre hyper deti..len hyperaktivitou zdôvodnili rozdelenie na dve skupiny..podla mna výhovorka..)))

    ale..budiš..)))
    publikované: 08.07.2008 19:02:40 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  46. Pre MissEllie
    Tak si konecne odychni a zajtra to vyriesis ! Viem ze si este ochotna rozoberat tento problem dlho do noci.
    Napis sem potom ako si to vyriesila !


    publikované: 08.07.2008 19:16:42 | autor: PETER (e-mail, web, neautorizovaný)
  47. ..))))..nie Peter..pre mna je to doriešene..:)))
    už som to písala vyššie..

    hned,ako sa vráti manžel,sadneme do auta a vyberieme sa za všetkým tým,čo moje dieťa tento týžden nemôže vidieť..))))

    a bude..:))))

    a...ako vieš?..)))))..že som ochotnááá..?..)))))))))
    publikované: 08.07.2008 19:18:15 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  48. Pre MissEllie
    Vsak som Ti pisal ze som mal manzelku hyperaktivnu.
    Ako keby som si pisal s nou a nie s tebou !
    publikované: 08.07.2008 19:31:21 | autor: PETER (e-mail, web, neautorizovaný)
  49. už nemaš?..prečo?..
    nebodaj nie pre tu hyperaktivitu?..:)))
    publikované: 08.07.2008 19:32:35 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  50. Pre MissEllie
    Aj preto . Aj pre to ze sa po 7 rokoch dokazala zmenit o 180 stupnov . Uplne iny clovek akeho som poznal. Pre mna sok z ktoreho sa liecim uz asi 5 rokov.
    Ja som pri nej trosku zlenivel a ona sa este viac zaktivovala .


    publikované: 08.07.2008 19:49:24 | autor: PETER (e-mail, web, neautorizovaný)
  51. Pre MissEllie
    Musim koncit !
    publikované: 08.07.2008 19:50:59 | autor: PETER (e-mail, web, neautorizovaný)
  52. kokso..nestraš..môj muž mi tiež hovorieva,že ma nespoznáva..))))
    naznačuje tým niečo?..)))
    publikované: 08.07.2008 19:51:02 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  53. tak pekný zbytok večera i noci..))))
    a dik za pomoc pri riešení situačky..:)))
    publikované: 08.07.2008 20:01:26 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  54. Pre MissEllie
    Musim uz koncit !
    publikované: 08.07.2008 20:07:21 | autor: PETER (e-mail, web, neautorizovaný)
  55. evidujem..)))
    publikované: 08.07.2008 20:23:52 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  56. MissEllie
    "kokso..nestraš..môj muž mi tiež hovorieva,že ma nespoznáva..))))
    naznačuje tým niečo?..))) " - Nemusis mat obavy. Na to aby sa prejavila tvoja horsia stranka na to treba dost dlhsi cas. Sama od seba neurobis nic zle, iba ak Ta niekto k tomu dozenie napr. zamestnavatel, tvoji rodicia , nedostatok penazi a ine drobnosti pre teba ale dvolezite .
    V mojom pripade sa do vstahu zaplietlo mnoho cudzich ludi, ktorich som dobre poznal aj ja aj manzelka.
    Proste ju zneuzili a vyuzili v prospech seba na moj ucet !
    publikované: 09.07.2008 14:18:20 | autor: PETER (e-mail, web, neautorizovaný)
  57. no..neupokojil si ma...))))
    času už prebehlo..takmer desať rokov..:)))
    cudzí ľudia sa medzi nas miešajú,ale môj muž ich nepozná..:))))
    sú to priatelia tu odtial..žiarli trošku na nich..aj na celý notebook..:)))ale..zvyka si..

    vzťah je o kompromisoch..a tak ich robime obaja..:)))
    publikované: 09.07.2008 14:25:06 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  58. MissEllie
    Fakt sa nemas coho obavat !
    Ti co to spustili boli profesionali . Vedeli co robia a co mozu z toho mat. V mojom okoli to urobili v tom case este dvom znamim rodinam.
    Ja som zacal po tom patrat. Ti co sa na to vykaslali ani dnes nevedia preco sa im to stalo.


    publikované: 09.07.2008 16:07:01 | autor: PETER (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014